Fototydzień 06.10. – 12.10.2014 & 13.10. – 19.10.2014

Dziś mam dla Was znów podwójny Fototydzień. Na szczęście w moim życiu osobistym już (prawie) wszystko się unormowało, więc posty będą pojawiać się częściej 🙂
Na górze widzicie fragment naszego mieszkania, jak już wspomniałam – przeprowadzka zakończona sukcesem 🙂 Zostało mi jeszcze do zabrania z domu kilka rzeczy (m.in. blender, bez którego zupa-krem jest tylko zwykłą zupą, o czym boleśnie się dzisiaj przekonaliśmy) i żółw, ale myślę, że niedługo je tu przywiozę.

Jak zwykle na początku jedzenie.
Lewa kolumna od góry: placuszki twarogowe z ananasem; kaszka ryżowa ze startą gruszką i odżywką białkową; puree z banana, ananasa i pomarańczy, płatki jaglane, amarantus ekspandowany i siemię lniane.
Środkowa kolumna: dzisiejsze śniadanie: jogurt bałkański, mango, płatki jaglane, siemię lniane, nerkowce.
Prawa kolumna od góry: jajka sadzone z fasolką szparagową, zasmażką z oleju kokosowego i mąki ryżowej i stopionym serem; pierwszy wspólny podwieczorek: czekoladowy budyń lniany z bananem; obiad: wątróbki duszone z cebulą i jabłkiem, kasza jaglana, kalafior.

Ubiegłotygodniowe spotkanie z M. i nasze czekolady 🙂 Moja bez śmietany, pistacjowa – choć smaku pistacji próżno w niej było szukać 😉

Fit zakupy 😉 Uwielbiam szczeciński Turzyn. W jednym miejscu można kupić dosłownie wszystko 🙂

Ubiegłotygodniowy poniedziałek tak zachęcał pogodą, że nawet Kaja chciała wyjść na spacer. Poszłyśmy na rowery 😉

Kibice FC Barcelony są wszędzie 😉

Na stronie yodeyma.com możecie zamówić sobie darmową próbkę perfum. Ja ze swojej strony gorąco polecam zapach Celebrity, który skradł moje serce 🙂 Przypomina mi nieco La vie est belle.

Taka mgła w piątek! Na szczęście jechaliśmy wtedy nie samochodem, ale pociągiem.

Od kiedy w Szczecinie ktoś gdzieś pomyślał o stworzeniu nadodrzańskich bulwarów, w końcu jest w tym mieście miejsce, które mi się podoba 😉 Na zdjęciu widok z bulwaru na Trasę Zamkową.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą VitaGenum zajmującą się badaniami genetycznymi. Wkrótce napiszę Wam o tym coś więcej 🙂

Nike Dunk Sky Hi – zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Jak tylko znajdę je w wersji czarnej i skórzanej, kupuję od razu 🙂

0 komentarzy do “Fototydzień 06.10. – 12.10.2014 & 13.10. – 19.10.2014

1. Zapraszam, zapraszam 🙂 Muszę tylko okiełznać trochę kuchenkę, bo strasznie nie lubię elektrycznych i chyba z wzajemnością – budyń lniany trochę mi się przypalił 😉

2. Właściwie to mało tu było do ogarniania. Wynajęliśmy je już kompletnie umeblowane, więc wystarczyło się rozpakować i pomyśleć, czego jeszcze nie wzięliśmy z domów 😀 Tak więc nic ciekawego bym tu nie pokazała 😉
    Ale jak już kupimy i urządzimy własną chatkę, to pomyślę o czymś takim 🙂