Ketolada – ketogeniczna czekolada wysokobiałkowa

W poprzednim wpisie pisałam o tym, że wróciłam na dietę ketogeniczną. Niewiele dostrzegam w niej minusów, ale tym razem jeden z nich doskwierał mi nadzwyczajnie – niemożność zjedzenia czekolady. Ale przecież to żaden problem, kiedy masz parę (konkretnie trzy!) składników i odrobinę wyobraźni. Zrobiłam więc sobie czekoladę o nieprzyzwoitym makro.

Czekolada będzie doskonała nie tylko na diecie ketogenicznej, ale również każdej innej (no, może poza beztłuszczową). Ma wysoką zawartość białka i smakuje znacznie lepiej niż kupne tabliczki high-protein. Potwierdzają to niezależni testerzy 😉

Ketogeniczna czekolada wysokobiałkowa

Course Deser
Keyword czekolada, dieta ketogeniczna, high fat, high protein, ketolada, lowcarb, słodycze, wysokobiałkowe
Prep Time 3 minutes
Cook Time 4 minutes
Total Time 7 minutes

Equipment

  • miska

Ingredients

  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 1,5 łyżki kakao
  • 2 miarki białka (u mnie WPC biała czekolada od KFD)

Instructions

  • Olej kokosowy rozpuść w kąpieli wodnej lub w mikrofalówce.
  • Dodaj sypkie składniki i wszystko dokładnie wymieszaj, do uzyskania płynnej konsystencji.
    To jest również moment, w którym możesz dorzucić dodatkowe składniki, np. bakalie.
  • Przelej masę do pojemnika wyłożonego papierem do pieczenia (ułatwi to wyciągnięcie czekolady) lub do silikonowej foremki.
  • Naczynie lub formę wstaw do zamrażarki i po 5 minutach ciesz się swoją czekoladą!

Do czekolady możesz oczywiście dorzucić swoje ulubione dodatki – rodzynki, żurawinę, orzechy, liofilizowane owoce… Ogranicza Cię tylko wyobrażnia 😉

Daj znać, jeśli wypróbujesz przepis i koniecznie oznacz mnie na instagramie! #ilovehowittastes @ilovehowitfeels

0 0 vote
Oceń wpis
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments