Co jakiś czas dostaję od Was prośby o publikację posiłków z całego dnia, ale nigdy nie byłam na tyle zdyscyplinowana, żeby robić zdjęcia wszystkiemu, co zjadam. Zazwyczaj brakowało mi posiłków jedzonych wieczorem, które ze względu na słabe światło nie wychodziły na zdjęciach tak, jak powinny. Korzystając jednak z dłuższych dni, zmotywowana Waszymi odpowiedziami w ankiecie blogowej (tak wiem, późno ta motywacja do mnie dotarła :D) prezentuję nową serię – Przykładowe całodniowe menu. Enjoy! 🙂

To akurat dość skromne menu, bo zazwyczaj jem trochę więcej. Oczywiste też jest, że nie jem codziennie wyłącznie makaronu i pieczywa 😉 Poza tym każdego dnia jem zupełnie co innego w zależności od tego, na co mam ochotę i czy np. jem poza domem (u znajomych, rodziny, w restauracji…). Dlatego też proszę – nie kopiujcie tego jadłospisu bezmyślnie.
Zaglądajcie też na instagram – tam codziennie wrzucam m.in. zdjęcia posiłków, którymi możecie się inspirować 🙂

Poniższe zdjęcia robione były w środę.

Śniadanie

Makaron pełnoziarnisty z sosem truskawkowym (twaróg, jogurt naturalny, truskawki), truskawkami i miodem.

2. śniadanie

Bułka fitness z masłem, sałatą i pomidorem plus twarożek farmerski.
Posiłek, który zjadłam po treningu.

Obiad

Makaron pełnoziarnisty i smażony filet z łososia z sosem rozmarynowo-cytrynowym.

Przepis na sos: Drobno posiekać świeży rozmaryn (około pół łyżki), dodać sok z 1/4 cytryny i odrobinę startej skórki, 3-4 łyżki gęstej śmietany i łyżeczkę mąki (użyłam owsianej) i dokładnie wymieszać. Sos wylać na patelnię z usmażonym już łososiem i mieszać do zgęstnienia.

Podwieczorek

Maca z łososiem wędzonym na zimno i rzodkiewki.

Kolacja

Bułka fitness z masłem i twarożkiem ze szczypiorkiem i rzodkiewkami.

Co sądzicie o wprowadzonej serii i takiej formie postów? Jeśli macie jakieś uwagi – zachęcam do wyrażenia swojego zdania w komentarzach 🙂

Obserwuj mnie na:
error