Nie lubię listopada, więc cieszę się, że mamy go już za sobą. Choć muszę przyznać, że w tym roku nie był on jakoś szczególnie nieprzyjemny. No może poza chorobą, która złapała mnie w ostatnim jego tygodniu. Aczkolwiek tę zwalam na karb tragicznie zapowietrzonych kaloryferów i 15 stopni w mieszkaniu. Na szczęście teraz wszystko jest już w normie 🙂

Jeśli chodzi o treningi, to było duuuużo biegania, z czego jestem bardzo zadowolona. Z moich nowych życiówek zresztą też. I z przebiegniętych 62,42 km 😉
2 tygodnie temu przywiozłam też z domu kettla i obciążniki 2×1,5 kg, więc mogę w końcu trenować z obciążeniem. Niewielkim, bo niewielkim, ale odpowiednio wykorzystane potrafi zgotować niezłe zakwasy 😉 Zresztą kettlebell jest najbardziej wszechstronnym obciążeniem treningowym i spokojnie można nim przećwiczyć całe ciało.
W tabeli poniżej możecie zobaczyć wszystkie wykonane przeze mnie w listopadzie treningi, natomiast po szczegóły zapraszam na mój profil na Endomondo.

Jeśli chodzi o odżywianie, to w stosunku do października znacznie się poprawiłam i nie mam sobie nic do zarzucenia w listopadzie. Było zdrowo, odpowiednio pod względem jakości i częstotliwości posiłków i dużo bardziej urozmaicenie.
Pod koniec miesiąca wznowiłam picie koktajli owocowych i owocowo-warzywnych i nie potrafię się od tego uzależnienia uwolnić 😉 Wynalazca blendera kielichowego zasługuje na Nobla 🙂

A jak wyglądał Wasz listopad? Jesteście z siebie zadowoleni? 🙂

Obserwuj mnie na:
error