Dziś rzecz o treningu, który sprawił, że nie mogę siadać. A jak już usiądę, to z ledwością udaje mi się wstać. I z chodzeniem też mam problemy. Mowa o kolejnym ZWOWie, tym razem #27, ochrzczonym nazwą „No girly workouts!”. I rzeczywiście, babskim treningiem to on nie jest. Mimo tego, że trwa tylko 13 minut, a ja lekko go zmodyfikowałam pod potrzeby pory dnia (czy raczej nocy) i sprzętu, sapałam po nim i w jego trakcie jak smok, a spocona byłam niemiłosiernie. Czyli było wszystko to, co lubię 😉 Jeśli Wy również lubicie dać sobie od czasu do czasu porządny wycisk, bardzo polecam ten trening.

ZWOW #27 jest treningiem obwodowym z 10 obwodami i rundą „wkupną”. Do jego wykonania potrzebne będą 3 hantle (Zuzka używa 1x10lbs i 2x20lbs, ja użyłam sztangi z 9,5kg i dwóch hantli po 10,5 kg każdy) i trochę miejsca.
Na początku treningu przez 3 minuty wykonujemy overhead squats, co stanowi tzw. „buy-in”. Następnie robimy 10 jednominutowych rund wyglądających tak samo: 3x burpees, a następnie walking lunges do końca rundy.

Overhead squats – inaczej niż Zuzka, użyłam do wykonania tego ćwiczenia sztangi. I dopiero zabierając się za pisanie tej recenzji uświadomiłam sobie, że źle przeliczyłam (a raczej w ogóle tego nie zrobiłam) ciężar z funtów na kilogramy. Z powodu ciążących nade mną 9,5 kg, nie byłam w stanie zrobić więcej niż kilka powtórzeń ze sztangą nad głową, dlatego robiłam normalne przysiady ze sztangą na barkach.
Burpees – tutaj również dokonałam modyfikacji i robiłam burpees „chodzone”, nie chcąc późnym wieczorem skakać w domu. Mimo wszystko pilnowanie idealnej techniki porządnie mnie zmęczyło.
Walking lunges – przy końcu każdego obwodu nie miałam siły już się podnosić. To ćwiczenie z takim ciężarem miażdży!

Już po skończeniu treningu nie mogłam wstać i wiedziałam, że czekają mnie dziś zakwasy na pośladkach. Na szczęście się nie myliłam 😉 Jeśli i Wy lubicie to uczucie – bardzo polecam Wam ten trening 🙂

Jeśli nie wiecie, jak „ugryźć” treningi z Zuzką, zapraszam Was do mojego ZWOW-poradnika. Tutaj natomiast znajdziecie spis wszystkich zrobionych przeze mnie ZWOWów wraz z ich długością, wykazem potrzebnego sprzętu i subiektywnie określonym poziomem trudności.

Obserwuj mnie na:
error