Witamy kwiecie艅! 馃檪 Oby nie sprawdzi艂o si臋 przys艂owie i nie przeplata艂 lata z zim膮, ja chc臋 tylko to pierwsze!
Nowy miesi膮c, wi臋c czas na podsumowanie poprzedniego.

Treningi

Treningowo by艂o wed艂ug mnie super. Cz臋ste zakwasy, odkryte nowe 膰wiczenia, odkurzone stare sprz臋ty i jeden nowy – 8-kilogramowy kettlebell. Czeka mnie sporo pracy nad technik膮 niekt贸rych 膰wicze艅 z nim, wi臋c na razie to na niej si臋 skupiam przy kettlowych treningach. A by艂o ich ca艂kiem sporo, co zobaczy膰 mo偶ecie w poni偶szej tabeli. Niestety, jest ona niekompletna, gdy偶 nie zapisywa艂am wszystkich trening贸w. W kom贸rkach ze znakiem zapytania r贸wnie偶 co艣 膰wiczy艂am – nie wiem tylko, co 馃槈

Nie do ko艅ca wype艂ni艂am swoje wyzwanie z plankami na pi艂ce i przysiadami ze sztang膮 codzie艅 rano. Przysiady porzuci艂am szybko ze wzgl臋du na to, 偶e rozgrzewka d艂u偶y艂a mi si臋 niesamowicie, a planki robi艂am nie codziennie, cho膰 to akurat dobrze – brzuch szybciej si臋 regenerowa艂. Dosz艂am do 1:55, pod koniec by艂o naprawd臋 ci臋偶ko. I nudno. Nie lubi臋 powtarzaj膮cych si臋 trening贸w.

Dieta

Je艣li chodzi o od偶ywianie, jestem bardzo zadowolona. Jad艂am bardzo du偶o warzyw (i to nie tylko w smoothies), przez co ucierpia艂o spo偶ycie owoc贸w, cho膰 to mo偶e i dobrze. Do tego 2 jajka codziennie na 艣niadanie (najcz臋艣ciej w postaci omlet贸w) i lekkie ograniczenie w臋gli (owoce mia艂y w tym sw贸j udzia艂).
Bardzo du偶o eksperymentowa艂am w kuchni, w wi臋kszo艣ci udanie. Posi艂ki by艂y wi臋c mocno urozmaicone, co mo偶ecie zobaczy膰 we wpisach z serii Fotomenu, na Instagramie oraz Facebooku.

Jak wygl膮da艂y Wasze treningi i od偶ywianie w ubieg艂ym miesi膮cu? Spe艂nili艣cie poczynione za艂o偶enia?

Obserwuj mnie na:
error

33 komentarze

    • W planku na pi艂ce! 馃榾 W normalnym uda艂o mi si臋 kiedy艣 wytrzyma膰 3 czy 4 minuty 馃檪

  1. Podziwiam ci臋, naprawd臋. Jeste艣 moj膮 idolk膮 馃檪 Chcia艂abym mie膰 tyle samozaparcia co ty.

    • Ojejku, dzi臋kuj臋! Nie spodziewa艂am si臋, 偶e mog臋 by膰 dla kogo艣 idolem 馃檪 Chyba wydrukuj臋 sobie Tw贸j komentarz, bo strasznie motywuje 馃檪
      Co do samozaparcia – ono jest wa偶ne tylko na pocz膮tku. P贸藕niej odruchowo wybierasz zdrowe jedzenie, a trening to normalny punkt w planie dnia – tak jak k膮piel czy zjedzenie obiadu. Kwestia wyrobienia sobie nawyk贸w 馃檪

  2. Ko艅c贸wka miesi膮ca widz臋 u Ciebie bardzo aktywna 馃檪 Coraz bardziej zaczynaj膮 interesowa膰 mnie kettle i treningi z ich wykorzystaniem, mam nadziej臋, 偶e za jaki艣 czas napiszesz wi臋cej szczeg贸艂贸w Twoich trening贸w z tym przyrz膮dem:)

    • Wed艂ug mnie kettel to fajna inwestycja, chocia偶 teraz po wypr贸bowaniu 贸semki mam ogromny dylemat czy nie kupi膰 za jaki艣 czas dwunastki 馃榾

    • Hehe, ja kupi艂am pi膮tk臋 i ju偶 doczepiam do niej 2x1kg obci膮偶nik贸w, czyli mam 7, a te偶 my艣l臋 nad ci臋偶szym 馃槢

    • Oooo, nie pomy艣la艂am o do艂膮czeniu obci膮偶nik贸w – dobre! 馃檪 W swingu, 贸semce czy MC 8 kg jest dla mnie za lekkie, wi臋c wypr贸buj臋 patent 馃檪

      Parysko – nie planowa艂am takiego wpisu, ale skoro jest taka potrzeba, to napisz臋 馃檪 Kilka trening贸w wykonanych z kettlem przedstawi艂am tutaj.

  3. Jak zawsze u Ciebie aktywnie i r贸偶norodnie:) Zdrad藕 patent jak uk艂adasz swoje rozpiski,bo nie wierz臋 偶e od tak. Masz zapewne jaki艣 z艂oty 艣rodek:D

    A co do jajek to 偶e ograniczy艂a艣 czy co?:D U mnie 2 lub 3 jajka dziennie to norma:D

    • Naprawd臋 "ot tak" 馃檪 Bior臋 pod uwag臋 to, ile czasu chc臋 przeznaczy膰 na trening, jaki sprz臋t u偶y膰, czy chc臋 si臋 zm臋czy膰 bardzo, czy bardzo strasznie, nad jakimi partiami chc臋 popracowa膰 itd… I uk艂ada si臋 sam 馃檪

      Nie ograniczy艂am, tylko te dwa dziennie (minimum) wprowadzi艂am na sta艂e 馃檪

  4. Wow! Podziwiam, ja jak zrobi臋 3 treningi w ci膮gu tygodnia to mam do艣膰 ju偶. Gratuluj臋 tyle silnej woli, mo偶e kiedy艣 te偶 b臋d臋 tyle mia艂a.

    • Tutaj nie chodzi o ilo艣膰. Ja 膰wicz臋, bo si臋 od tego uzale偶ni艂am, dzie艅 jest dla mnie niekompletny, je艣li nie po膰wicz臋 馃檪 3 treningi to bardzo dobry wynik.

  5. Ja ledwo minut臋 wytrzymuj臋, a ta tu mi z 1:55 wyskakuje! Oj Maggie, Ty wiesz jak zmobilizowa膰 do dzia艂ania. 馃檪

    • Powa偶nie tylko minut臋? Ale na pice, tak? 馃檪 Ja od minuty zaczyna艂am, wi臋c dobrze Ci idzie 馃檪
      Ciesz臋 si臋, 偶e Ci臋 mobilizuj臋 馃榾

  6. dzisiaj zacz臋艂am program 30 dniowy z plankiem 馃槈 W marcu pobi艂am si臋 na 7 km z 44 minut zesz艂am do 39 minut 馃槈 a z diet膮 by艂o ci臋偶ko ;/

    • Spr贸buj plank贸w na pi艂ce 馃檪 Po艣wi臋cisz na nie mniej czasu, a b臋d膮 efektywniejsze 馃檪
      7 km w 39 minut to bardzo ladny wynik, gratuluj臋! 馃檪 Mi bli偶ej do tych 44 馃榾

      Je艣li chodzi o diet臋, to masz w takim razie wyzwanie na kwiecie艅 馃檪

  7. Czyste szale艅stwo 馃檪 dobrze, 偶e te偶 s膮 dni odpoczynku 馃檪
    Widz臋, 偶e treningi i diet臋 masz opanowan膮 do perfekcji!

    • Odpoczynek by膰 musi 馃檪
      Czy perfekcja – nie wiem. Ale daj臋 sobie jako艣 z tym rad臋 馃檪 Mam 艣wiadomo艣膰 wyboru, ale sam wyb贸r zdarza si臋 by膰 nie taki, jaki powinien 馃槈

    • Ci臋偶kie pytanie, bo wszystkie by艂y super 馃榾 Ale chyba te z 18., 22., 26., 29. i 31. marca 馃檪

  8. u mnie marzec, oprocz jego ostatniego tygodnia, tez wygladal bardzo aktywnie i zdrowo, mam nadzieje, ze kwiecien bedzie jeszcze lepszy 馃檪

  9. jak zawsze wszystko idealnie u艂o偶one i rozplanowane 馃榾 te偶 my艣l臋, 偶e musisz mie膰 jaki艣 z艂oty 艣rodek 馃榾

  10. Z tym plankiem to przyszala艂a艣, sama musz臋 si臋 wzi膮膰 za to 膰wiczenie, bo jak na razie minuta to moje maksimum 馃檪

Write A Comment