Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Nebeskę do zabawy, która polega na stworzeniu własnego treningu i zaprezentowaniu go na blogu. Trochę czasu zajęło mi wymyślenie czegoś specjalnego, ale oto jest on – Trening á la Maggie.

Trening składa się z 3 rund, które wykonujemy po kolei, robiąc między każdą z nich 10 burpees. Całość możemy powtórzyć 2 lub 3 razy, a jeśli nie macie któregoś z użytych przeze mnie sprzętów, wybierzcie dwie pozostałe rundy lub tylko jedną i powtórzcie je kilka razy.

Runda pierwsza to ćwiczenia z wykorzystaniem wagi własnego ciała. Nie ukrywam, że to ciężkie ćwiczenia, dlatego odradzam je całkowicie początkującym. 
Druga runda to ćwiczenia z wykorzystaniem swiss ball, które angażują i wzmacniają przede wszystkim mięśnie głębokie, choć nie tylko.
Do rundy trzeciej niezbędne są hantle (lub ich zamienniki) – to ćwiczenia typowo siłowe, ale angażujące wiele partii mięśniowych. 

Poniżej znajdziecie grafikę z informacją, w jakiej kolejności wykonywać ćwiczenia oraz w jakiej liczbie powtórzeń. 

* ES = Each Side – wykonujemy podaną ilość powtórzeń na każdą stronę.

Pamiętaj o rozgrzewce przed rozpoczęciem i rozciąganiu po zakończeniu każdego treningu!

Poniżej gify obrazujące poprawne wykonanie:

Jak Wam się podoba moja propozycja? 🙂

Obserwuj mnie na:
error

33 komentarze

  1. Anonimowy Reply

    Ile kilogramowe masz te hantle? Łącznie z drążkami już?
    Sama dopiero będę zaczynała z cięzarami. 🙂 (Pomijam litrowe butelki z wodą) 😉

  2. No konkretnie! I i II runda to coś dla mnie- bardzo ciekawe ćwiczenia- szczególnie z piłką.

  3. Ale fajnie twój blog się zmienia ! 🙂 Podoba mi się bardzo , twoje posty są niesamowite , ale przecież to już wiesz , Pozdrawiam ! 🙂

    • Wiem – nie wiem, ale zawsze miło to czytać, dziękuję 🙂
      A pod jakim względem się zmienia? 😉

  4. Kolejny raz świetna robota:) Więc to co szykujecie z Huriją będzie zapewne wydarzeniem wiosny:D

    To unoszenie barków nie powinno być z pozycji wyprostowanej? Pytam bo nie widziałam jeszcze w wersji z pochyleniem:)

    Widzę też że na hantlach z jednej strony masz jeden krążek więcej,nie przeszkadza Ci jak masz przeciążoną jedną stronę tylko? Zastanawia mnie to bo może to byłoby dobrym rozwiązaniem z dokładaniem obciążenia do mojego obwodowego.

    • Hahaha 😀 No zobaczymy 😀

      Powinno być pochylone, pracuje wtedy górna część pleców 🙂 Przy wyprostowanej pozycji bardziej kaptury 🙂

      Nie przeszkadza, bo rękami wyważam środek ciężkości i tej różnicy w ogóle nie czuję 😉

    • Anonimowy Reply

      Mnie z kolei sam ich widok jara strasznie 🙂 Niedługo bede miała swoje :)!!!

    • Panna Aleksandra – dlaczego przerażają? Są super! Efektowne i efektywne 😀

      Anonimowy – i to jest prawidłowa postawa! 🙂 Miłej zabawy, jak już je będziesz miała 🙂

  5. Ty to wiesz jak ułożyć trening! 😀

    Zawsze jak masz te leginsy, to nie mogę się na nie napatrzeć – są w tak pozytywnych kolorach! 😀

    • A Ty wiesz, jak ułożyć treningu biegowe 😀

      Kurczę, w takim razie będę je zakładać częściej 😀

  6. Konkretny zestaw 🙂 Myślę że nie jeden facet by odpadł ^^ Podziwiam zapał i zaangażowanie w ćwiczenia 🙂 Pozdrawiam i powodzenia 🙂

Write A Comment