Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Nebeskę do zabawy, która polega na stworzeniu własnego treningu i zaprezentowaniu go na blogu. Trochę czasu zajęło mi wymyślenie czegoś specjalnego, ale oto jest on – Trening á la Maggie.

Trening składa się z 3 rund, które wykonujemy po kolei, robiąc między każdą z nich 10 burpees. Całość możemy powtórzyć 2 lub 3 razy, a jeśli nie macie któregoś z użytych przeze mnie sprzętów, wybierzcie dwie pozostałe rundy lub tylko jedną i powtórzcie je kilka razy.

Runda pierwsza to ćwiczenia z wykorzystaniem wagi własnego ciała. Nie ukrywam, że to ciężkie ćwiczenia, dlatego odradzam je całkowicie początkującym. 
Druga runda to ćwiczenia z wykorzystaniem swiss ball, które angażują i wzmacniają przede wszystkim mięśnie głębokie, choć nie tylko.
Do rundy trzeciej niezbędne są hantle (lub ich zamienniki) – to ćwiczenia typowo siłowe, ale angażujące wiele partii mięśniowych. 

Poniżej znajdziecie grafikę z informacją, w jakiej kolejności wykonywać ćwiczenia oraz w jakiej liczbie powtórzeń. 

* ES = Each Side – wykonujemy podaną ilość powtórzeń na każdą stronę.

Pamiętaj o rozgrzewce przed rozpoczęciem i rozciąganiu po zakończeniu każdego treningu!

Poniżej gify obrazujące poprawne wykonanie:

Jak Wam się podoba moja propozycja? 🙂

Obserwuj mnie na:
error