Przychodzę dziś do Was z gifami prezentującymi ćwiczenia na dolną część mięśni brzucha. Dostaję od Was sporo zapytań o ćwiczenia na tę partię, a moja przyjaciółka wywierciła mi już dziurę na wylot prosząc o napisanie takiego posta 😉 Zebrałam się w sobie i przygotowałam dla Was 16 propozycji.

Szczerze mówiąc, nie myślałam, że będzie ich aż tyle. Zazwyczaj dopiero w trakcie nagrywania nachodzą mnie najlepsze pomysły. Pokazane gify to nie wszystko, co przyszło mi do głowy. Kiedyś na pewno dogram drugą część.
A tymczasem zapraszam do oglądania i ćwiczenia.

Podane ćwiczenia to ćwiczenia wzmacniające, siłowe, które kształtują mięśnie. Nie pozbędziecie się z ich pomocą „oponki”, nie spalą one też tłuszczu – do tego potrzeba treningu cardio.

Obserwuj mnie na:
error

16 komentarzy

  1. Anonimowy Reply

    ćwiczenia z pierwszych kilku gifów lubię wykonywać z piłką 😉 tzn. piłkę trzymając stopami – a już zwłaszcza lubię pierwsze ćwiczenie – z przekładaniem piłki z rąk do nóg i na odwrót 😉 wg mnie, to fajne urozmaicenie, bo przez obecność piłki tak mnie te ćwiczenia nie nudzą (nie lubię ćwiczyć typowych na brzuch, poza plankami), a dwa to sam fakt, że ćwiczenie jest trudniejsze – dochodzi ciężar piłki 😉
    kasia

    • Racja, z piłką też fajnie jest robić część tych ćwiczeń 🙂 Nie chciałam robić jednak stu wersji jednego ćwiczenia, bo nigdy bym nie skończyła tego posta 😀 Ale pojawią się kiedyś tu na blogu 🙂
      Ja kiedy zaczynałam ćwiczyć regularnie, uwielbiałam treningi na brzuch. Teraz mam dokładnie tak samo, jak Ty 😉

  2. Vcrunch właśnie muszę doszlifować,a resztę znam i co niektóre robię,zależy na jakie mam ochotę w danej chwili:)

    • Dla mnie wszystkie V-ćwiczenia są dość proste. Najgorsze jest czwarte mimo tego, że wygląda najprościej 😀

    • No ja myślę! 😀
      GIFy są ciężkie, bo zależało mi na dobrej jakości. Następnym razem chyba zmniejszę ich rozdzielczość 🙂

    • a mnie się ładują błyskawicznie 🙂
      Bardzo ciekawe gify- dolna partia brzucha to dla mnie najtrudniejszy obszar do rozbudowy.

  3. super ćwiczenia! właśnie szukałam czegoś na dolne partie 😉 te z piłką wyglądają bardzo interesująco, skoro już swoją piłkę mam to koniecznie muszę wypróbować 🙂

Write A Comment