Pora na drugą część propozycji ćwiczeń do wykonania na piłce gimnastycznej z dołączonymi ekspanderami. Piłki od jutra będą w sprzedaży w Lidlu, więc jeśli spodobają Wam się propozycje ćwiczeń – wiecie co robić 😉

Dzisiejsze propozycje dla odmiany angażują w mniejszym stopniu ręce (właściwie jest tylko jedno ćwiczenie na tricepsy), a bardziej klatkę piersiową, brzuch, plecy, nogi i pośladki. Pierwszą część znajdziecie tutaj, a ja już dziś zapraszam Was na kolejne, które niebawem się pojawią.

Małe uwagi – w ćwiczeniach 1., 2., 3. i 4. ekspandery są trochę skrócone przez owinięcie linki dookoła dłoni. W ćwiczeniu 5. linki są skrzyżowane na plecach.

I pamiętajcie – tego się nie ogląda, to się ćwiczy! 🙂

Obserwuj mnie na:
error

23 komentarze

  1. bardzo fajne propozycje ćwiczeń 🙂 myślę, że dzięki Tobie jutro wiele osób skorzysta z oferty Lidla 🙂

    • No pewnie, że nie jest nudna 🙂 To dopiero wierzchołek góry lodowej, bo pomysłów na ćwiczenia z użyciem piłki mam o wieeeele więcej 🙂

  2. 5,6,7 i 8 ćwiczę dokładnie tak samo ale bez piłki, z obciążnikami na nogach- wygodnie się ćwiczy na tej piłce, bo gify sprawiają wrażenie jakby ta piłka przeszkadzała
    A Twoja figura jest perfect!! Wyglądasz coraz piękniej, szczuplej!! 🙂

    • 5 też z obciążnikami?
      Że przeszkadza to za dużo powiedziane, ale uaktywniane są mięśnie głębokie, dzięki którym możesz utrzymać równowagę, więc więcej mięśni angażujesz. A z drugiej strony np. przy ostatnim ćwiczeniu mniej obciążasz rękę, bo opierasz większy ciężar na piłce 🙂
      E tam, po prostu korzystnie się ubrałam 😀

    • Kupuj, kupuj! 😀 Mi udało się upolować tylko orzeszki i wiórki kokosowe – biustonosze wykupili, a bluzki za duże 😀

  3. super propozycję 😀 coraz bardziej mnie zachęcasz do kupna piłki 😀 a zakupy w lidlu dla mnie nieudane, same duże rozmiary zostały, a jestem drobna i potrzebuję małych 😀

    • U mnie to samo. Byłam ok. 10 i już nie było high-levelów w moim rozmiarze 🙁 Za to sprzętu dużo zostało 😉

Write A Comment