Jakiś czas temu pisałam o nowo odkrytym przeze mnie treningu mięśni brzucha z użyciem hantli. Wiem, że część z Was niecierpliwie czekała na posta na ten temat, więc niech to będzie taki świąteczny prezent ode mnie dla Was.
Trening ten znalazłam na YouTube, kiedy AB Ripper przestał mi już wystarczać. Oryginalny film znajdziecie poniżej:

Ja na własne potrzeby delikatnie go zmodyfikowałam – ograniczyłam ruchy mięśni ramion i barków, które dość szybko mi się męczyły. Dzięki temu jestem w stanie wykonywać każde z tych ćwiczeń bez przerwy i skupić się wyłącznie na pracy mięśni brzucha.

Dla mnie ten trening jest strzałem w dziesiątkę z dwóch względów.

  1. Jest krótki. Trwa tylko 7:15, więc nawet jeśli nie chce mi się robić już nic po treningu właściwym, to te parę minut i tak jestem w stanie jeszcze z siebie wycisnąć. Dla porównania AB Ripper X trwa 15 minut, więc ponad 2 razy tyle.
  2. Nie będę musiała go zmieniać przez dłuższy czas. Jak wiadomo, mięśnie przyzwyczajają się szybko do jednego rodzaju wysiłku. Tutaj ze względu na użycie hantli nie będę musiała zmieniać treningu, a jedynie zwiększać obciążenie.

Ćwiczeń jest 5 (z czego jedno wykonujemy na dwie strony), każde z nich wykonujemy przez 1 minutę, a między poszczególnymi ćwiczeniami robimy 15 sekund przerwy.

ABS V-Ups
Alternating bicycle punches
V-Up Press Up
One Arm Reach Under – Left
Alternating V-Up Punches
One Arm Reach Under Right

Mam nadzieję, że wypróbujecie ten trening i przypadnie Wam on do gustu. Czekam na Wasze opinie! 🙂

Obserwuj mnie na:
error