W ubiegłym tygodniu Agnes na swoim blogu opublikowała listę trzech swoich ulubionych ćwiczeń i zaprosiła do zrobienia takiego zestawienia kilka innych blogerek – w tym mnie. Nad ćwiczeniami, które zasługują na miano moich ulubionych zastanawiałam się bardzo długo i doszłam do wniosku, że nie ma takich ćwiczeń, które uwielbiałabym zawsze i wszędzie. Tak więc moje Top 3 to ulubione ćwiczenia na ten moment i na pewno jeszcze nie raz się zmienią.

Chciałabym poznać również Wasze ulubione ćwiczenia – jeśli nie wszechczasów, to przynajmniej w tym tygodniu czy miesiącu. Być może któreś mnie zainspiruje 😉

Martwy ciąg na ugiętych nogach

Angażuje pośladki, plecy, uda.

Miejsce pierwsze za to, że jest to ćwiczenie,w którym najmocniej czuję mięśnie pośladków – a nad nimi teraz najintensywniej pracuję.

Slide leg push-up

Angażuje klatkę piersiową, ramiona, plecy, nogi, brzuch.

Miejsce drugie za jednoczesny i intensywny angaż mięśni ramion i skośnych brzucha. Ślizganie bardzo mi się spodobało 😉

Nożyce pionowe

Angażuje brzuch i nogi.

Nie licząc ćwiczeń na drążku, to najlepsza według mnie propozycja na dolne mięśnie brzucha – zaczerpnięta z P90X Ab Ripper X.

Czekam na Wasze typy! 🙂

Obserwuj mnie na:
error