W końcu udało mi się spisywać moje posiłki przez cały tydzień. Nie robiłam tego systematycznie, w efekcie czego o dwóch czy trzech mogłam zapomnieć, ale mniej więcej tak to wyglądało. Nie jest to jadłospis idealny i do takiego tytułu nie pretenduje. Chciałam tylko pokazać, że mimo niejedzenia tak dużej gamy produktów (zobacz: Fit produkty, których nie znoszę) da się przeżyć i to całkiem nieźle się odżywiając.

Jak widać, nie stosuję się do zasady 5 posiłków dziennie, chociaż się staram. Jem wtedy, kiedy jestem głodna. Czasami cztery posiłki są na tyle syte, że nie potrzebuję jeść więcej, a czasami pięć to za mało.
Nie dzielę też posiłków na śniadanie, II śniadanie, obiad itd., ponieważ nie zawsze np. w porze obiadowej zjadam kotleta czy rybę.
Najważniejsze dla mnie jest to, żeby w każdym posiłku znalazło się źródło białka, węglowodanów i tłuszczy – poza posiłkiem przedtreningowym – oraz owoc lub warzywo.

Zaznaczam, że nie jest to jadłospis do oceny. Wiem, że nie jest doskonały i wiem, jak mogłabym go poprawić – ale to już takie proste nie jest. Chcę pokazać, że nawet mimo drobnych błędów można osiągnąć całkiem niezłe efekty. Ważne jest to, żeby być świadomym ich popełniania i starać się je poprawiać 🙂

Piątek
I: A la racuchy z jabłkami i migdałami, 2 muffinki z serka wiejskiego
II: Ciemny chleb z makrelą i papryką
III: Smażony filet z dorsza, ciemny chleb z masłem i pomidorem
IV, V: Pieczone jabłka, serek wiejski z owocami świeżymi i suszonymi

Czwartek (5-19 poza domem)
I: Sałatka z tuńczykiem, kromka chleba
II: Razowe pancakes z musem gruszkowo-bananowym
III: Chałka
IV: Bułka farmerska, kefir
V: Bułka farmerska
VI: Serek wiejski, banan

Środa
I: Sałatka z tuńczykiem, ciemna bułka z masłem
II: Sałatka owocowa (gruszka, jabłko, mandarynki, banan) z serkiem wiejskim
III: Serek wiejski, banan

Wtorek
I: Serniczki z patelni w polewie czekoladowej, winogron
II: Koktajl z pietruszki i 2 jabłek, słonecznik
III: Rosół z makaronem
IV: Ciemna bułka z masłem, makrelą i papryką
V: Banan
VI: Ciemna bułka z masłem, makrelą i papryką, serek wiejski+rodzynki+żurawina+siemię lniane

Poniedziałek
I: 2 jajka na półmiękko, ciemna bułka z masłem i pomidorem
II: Makaron pełnoziarnisty z piersią kurczaka i papryką w żółtym sosie chilli
III: Serek wiejski, rodzynki, żurawina, daktyle
IV: Mleko, twaróg, kakao

Niedziela (wyjazd do rodziny)
I: Razowe pancakes z musem jabłkowo-ananasowym, miodem i migdałami
II: Pieczone udko z kurczaka, sałatka z sałaty, pomidora, ogórków gruntowych i korniszonów z oliwą i ziołami
III: 4 muffinki z serka wiejskiego
IV: Ciemna bułka z masłem i makrelą, jabłko

Sobota (brakuje min. jednego posiłku)
I: 2 jajka na półmiękko, ciemna bułka z masłem i pomidorem
II: sałatka fitness (śledź, jogurt, orzechy włoskie, cebula), ciemna bułka
III: Serek wiejski, daktyle

Jestem ciekawa, jak bardzo Wasze jadłospisy różnią się od mojego 😉

Obserwuj mnie na:
error