Białkowy desero-sernik w szklance

Przedstawiam Wam przepis na smaczny, szybki i przede wszystkim zdrowy deser, który dla mnie jest idealną opcją na drugie śniadanie.
Smakuje jak masa sernikowa, ale nie wymaga pieczenia  Jego zrobienie zajmuje nie więcej niż dwie minuty.

Świetnie smakuje schłodzony, przede mną jeszcze tylko próba zamrażarki, ale tę porcję zjem po dzisiejszym treningu 😉

Taki deser jest świetnym źródłem białka, węglowodanów i tłuszczy, a dzięki pomarańczom dostarcza także pokłady witaminy C.

Ja dzielę go na dwie porcje i jest do dość wygodna opcja, bo następnego dnia nie muszę go znowu przygotowywać przed wyjściem na uczelnię czy myć blender tuż po treningu – w roli posiłku potreningowego dzisiaj zadebiutuje.

Składniki

  • 8 łyżek serka wiejskiego,
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego,
  • sok z połowy pomarańczy,
  • skórka z połowy pomarańczy,
  • 10 rodzynek,
  • 4 daktyle,
  • migdały, słonecznik itp. – do dekoracji.

Przygotowanie

Serek, jogurt, sok, skórkę i pokrojone daktyle blendujemy. Dodajemy rodzynki, mieszamy i dekorujemy orzechami, słonecznikiem, siemieniem lnianym czy co tam macie pod ręką. Gotowe!

Waga B T W Energia
wszystkie produkty:
dla 100g:

I niech mi ktoś powie, że zdrowe jedzenie jest czasochłonne, drogie czy trudne 😉 Wypróbujcie koniecznie przepis i dajcie znać jak smakowało!

12 Replies to “Białkowy desero-sernik w szklance”

  1. Chyba też sobie zrobię jakiś dobry koktajl 😀

    1. Dobry koktajl nie jest zły 😉

  2. Do wypróbowania 🙂

    1. To próbuj i napisz jak smakowało 🙂

  3. Wygląda pysznie 🙂 Na pewno spróbuję w weekend, kiedy najbardziej mam ochotę na jakieś słodkości 🙂

    1. Ja odwrotnie – słodyczy w weekend nie tknę, bo jest ich za dużo. Od samego patrzenia się zasładzam 😀

    2. Zazdroszczę 🙂 Jednak wypróbowałam już dzisiaj i było pyszne 🙂 Na pewno zrobię jeszcze raz 🙂

    3. Cieszę się, że Ci smakowało! 🙂

    1. Śniadanie w szklance też brzmi intrygująco 🙂

    1. A jaki pyszny! 🙂

Dodaj komentarz